US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita (sense obtenir dades personals). + Info
Acceptar cookies
Trobareu informació sobre les gestions i els tràmits que més es necessiten

 

patient

 

Com demanar un justificant

Si necessiteu un justificant d'ingrés, sol·liciteu-lo al Servei d'Admissió de la vostra unitat. Si és per una visita, demaneu-lo al Servei d'Admissió de Consultes Externes o bé a través dels terminals de confirmació de visita. I si és per una prova diagnòstica, a l'Admissió del servei.

 

 

 

feedback

 

Com demanar documentació clínica

Adreceu-vos a la Unitat de Documentació Clínica. Allà us facilitaran informes mèdics, resultats d'exploracions realitzades als centres o còpies de la història clínica. La unitat es troba a l'entrada de l'hospital per la Ronda Rector Arolas, a la planta baixa.

Per a més Informació

 

 

report

 

Com demanar una segona opinió mèdica 

En determinades circumstàncies d'especial gravetat, podeu demanar una segona opinió mèdica a un altre metge o metgessa sobre el diagnòstic o el tractament que us han donat per a la vostra malaltia. En aquest cas, la segona opinió mèdica és l'informe emès per aquest facultatiu amb la finalitat de contrastar el diagnòstic o el tractament inicial.

Per a demanar informació, podeu adreçar-vos a la Unitat d'Atenció al Ciutadà.

 

 

report 2

 

Com fer les voluntats anticipades

Les voluntats anticipades són les instruccions que una persona major d'edat, amb capacitat suficient i de manera lliure, adreça al seu metge o metgessa responsable, per tal que les tingui en compte quan la persona es trobi en una situació en què les circumstàncies que concorrin no li permetin expressar personalment la seva voluntat. També admet la possibilitat que la persona nomeni un representant que podrà actuar amb l'equip sanitari com a interlocutor, en cas que ella no estigui en condicions d'expressar la seva voluntat. 

Les voluntats anticipades es recullen en un document de voluntats anticipades (DVA), regulat per la Llei 21/2000, de 29 de desembre. 

Per a demanar informació, podeu adreçar-vos a la Unitat d'Atenció al Ciutadà.

Per a més informació 

 

 

files and folders

Com demanar la targeta sanitària individual (TSI)

La targeta sanitària individual (TSI) identifica i acredita els ciutadans com usuaris del sistema sanitari públic de Catalunya. És gratuïta i facilita l'accés als centres de la xarxa sanitària pública. També permet obtenir els medicaments finançats pel Servei Català de la Salut a la farmàcia. És personal i intransferible. Per demanar-la o renovar-la, adreceu-vos al vostre Centre d'Atenció Primària.

Per a més informació

 

 

clipboard

 

Com demanar la baixa

Heu de demanar cita amb el vostre metge de capçalera del Centre d'Atenció Primària, que és el professional autoritzat per a fer-vos el document de baixa.

 

 

patient

 

Com inscriure un nounat al registre civil

Podeu fer la inscripció a la Unitat de Registre de Nadons, que està situada a la planta baixa del centre, al costat de la botiga.

L'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 10 h.

Podeu demanar més informació al Punt d'Informació que hi ha a l'entrada de l'hospital.

Per a més informació

 

 

hospital

 

Com fer un suggeriment, agraïment, consulta o reclamació 

Podeu adreçar-vos a la Unitat d'Atenció al Ciutadà o bé accedir a aquest formulari.

Formulari

 

report

 

Com actualitzar les dades personals

És molt important que tingueu actualitzades les vostres dades personals, ja que és la manera que tenim de contactar amb vosaltres i informar-vos de les visites i intervencions programades. Les podeu actualitzar a qualsevol punt d'Admissions de la Fundació Salut Empordà o al vostre Centre d'Atenció Primària.

 

 

healthcare and medical

 

Com demanar el transport sanitari

Després d'una hospitalització o d'una assistència a urgències, és imprescindible que un metge prescrigui el trasllat amb ambulància per tornar a casa. El transport sanitari no urgent es fa, preferentment, amb transport col·lectiu, excepte que el metge indiqui el contrari. El centre sanitari s'encarregarà de sol·licitar el servei a l'empresa que gestiona el transport sanitari.

Per a més informació 

 

 

healthcare and medical 1

 

La Meva Salut

És el web que permet a la ciutadania disposar de la seva informació personal de salut, serveis i inclou també la informació que s'ha generat per l'atenció sanitària que us hagin prestat en algun dels centres assistencials públics. També permet realitzar tràmits i gestions en un entorn segur.

Per garantir la seguretat i la confidencialitat en l'accessibilitat a les dades, només hi tindran accés les persones de 16 anys o més que disposin de la targeta sanitària individual (TSI) i un certificat digital o un codi d'usuari que es demana al CAP.

 Per a més informació 

 

Projectes
DAREmpordà
Llavor de futur
Projecte Feder
PROJECTES
Compra pública d\'innovació

Entitat proveïdora de:

Departament de Salut
CatSAlut
Departament de Treball, Afers socials i Famílies

Certificacions:

Medical Tourism Certification MTQUA