US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    cc_cookie_acceptsalutemporda.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    WEB_SESSIONsalutemporda.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió
    _GRECAPTCHAwww.salutemporda.catDe tercersProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys
    _ga_GEQFXR4ELNPGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _gidGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: S'usa per limitar el percentatge de sol·licituds24 hores

ConfigurarRebutjar totesAcceptar

Amb la salut i el benestar de les persones 

 

Els objectius permanents d'aquesta organització són la salut i el benestar de les persones, amb el compromís de perseguir la millora contínua. 


Qualitat i seguretat del pacient

 

La Fundació Salut Empordà és una organització compromesa amb la salut i el benestar de les persones i de la comunitat, mitjançant l'atenció sanitària, l'atenció social, la docència, la recerca i la innovació.

Els objectius de la nostra política de qualitat són:

  • Fomentar la millora contínua cap a l'excel·lència, mitjançant l'aplicació de models consolidats (EFQM, Certificacions ISO 9001 i Acreditació), inclou el requisit de millorar l'eficàcia avaluant les tecnologies, els procediments i els indicadors de qualitat, i així augmentar l'eficiència.
  • Ètica professional: adequada als nous valors socials i professionals emergents. En l'exercici de la professió és un treball de sinèrgia entre la competència tècnica i ètica.
  • Garantir la confidencialitat i privacitat del pacient, mitjançant un sistema d'informació fiable, oportú i accessible.
  • Potenciar la gestió del coneixement, vetllar per l'excel·lència tècnica i humana dels professionals per tal de disminuir la variabilitat de la pràctica clínica en totes les seves àrees assistencials i de suport.
  • Promoure la seguretat del pacient, potenciant les bones pràctiques basades en l'evidència científica, contribuint a la prevenció d'esdeveniments adversos associats amb l'atenció sanitària i fomentant una cultura de seguretat del pacient no punitiva.
  • Treball en equip: vetllar per la satisfacció i desenvolupament de tots els treballadors afavorint la seva participació a les comissions clíniques i altres òrgans de participació. Aquest compromís pretén mantenir la implicació de les persones per impulsar l'experiència del pacient, la humanització de l'assistència i la promoció de la salut. Assegurar la continuïtat assistencial, la racionalització dels recursos disponibles i establir una relació de col·laboració amb totes les parts interessades i participar en els projectes col·laboratius que en sorgeixin.

Aquestes accions apleguen i unifiquen les polítiques demanades del Departament de Salut (Objectius CatSalut, Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient de Catalunya 2023-2027 i l'Acreditació de Centres Sanitaris), integren els objectius institucionals de l'FSE, i configuren el Programa de Qualitat i Seguretat del Pacient de l'FSE amb accions. 

El Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient 2023 - 2026 està alineat amb els eixos del Pla Estratègic 2023 - 2026, es desenvolupa des de la línia estratègica 1 corresponent a la ciutadania, amb l'objectiu de garantir una atenció integral amb qualitat, seguretat i millora continua.


Transparència: acreditacions i certificacions

 

Per gestionar la qualitat de l'assistència sanitària s'adopten dos models de gestió que són complementaris i que tenen un enfocament de millora contínua: els sistemes de certificació i d'excel·lència i els models d'acreditació. Ambdós avaluen la forma de gestionar els processos mitjançant el sistema de qualitat establert i els resultats obtinguts. 

Els reconeixements i obtencions actuals són:

  • Acreditació de l'Hospital d'aguts pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya   
  • Acreditació del model d'atenció primària a l'ABS de l'Escala pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya   
  • Certificació mediambiental ISO 14001 i EMAS       
  • Certificació ISO 9001:2015 al Servei de Laboratori     
  • Certificació ISO 9001:2015 al Servei de Radiodiagnòstic  
  • Segell EFQM+300, concedit pel Club Excel·lència en Gestió com a representant oficial a l'Estat espanyol de la Fundació Europea per la Gestió de Qualitat (EFQM)

Departament de Salut     Acreditació  ISO 14001 de l’Hospital de Figueres i l’ABS l’Escala         Acreditació EMAS de l’Hospital de Figueres i l’ABS l’Escala      Certificació ISO 9001 al Servei de Laboratori         Certificació ISO 9001 al Servei de Radiodiagnòstic         ec4dce4e22141903cc12

 

Projectes
DAREmpordà
Film In Hospital
PROJECTES EUROPEUS
Compra pública d\'innovació
FEDER

Codis d'autorització sanitària:

Hospital de Figueres H17001438 

HAI Bernat Jaume H17573386

ABS l'Escala E17652180

 

Departament de Salut
CatSAlut
Departament de Treball, Afers socials i Famílies

Certificacions:

EMAS
Iso 14001 9001