US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    cc_cookie_acceptsalutemporda.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    WEB_SESSIONsalutemporda.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió
    _GRECAPTCHAwww.salutemporda.catDe tercersProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys
    _ga_GEQFXR4ELNPGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _gidGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: S'usa per limitar el percentatge de sol·licituds24 hores

ConfigurarRebutjar totesAcceptar

Amb la salut i el benestar de les persones 

 

Els objectius permanents d'aquesta organització són la salut i el benestar de les persones, amb el compromís de perseguir la millora contínua. 


Qualitat i seguretat del pacient

 

La Fundació Salut Empordà és una organització compromesa amb la salut i el benestar de les persones i de la comunitat, mitjançant l'atenció sanitària, l'atenció social, la docència, la recerca i la innovació.

Els objectius de la nostra política de qualitat són:

  • Fomentar la millora contínua cap a l'excel·lència, mitjançant l'aplicació de models consolidats (EFQM, Certificacions ISO 9001 i Acreditació), inclou el requisit de millorar l'eficàcia avaluant les tecnologies, els procediments i els indicadors de qualitat, i així augmentar l'eficiència.
  • Ètica professional: adequada als nous valors socials i professionals emergents. En l'exercici de la professió és un treball de sinèrgia entre la competència tècnica i ètica.
  • Garantir la confidencialitat i privacitat del pacient, mitjançant un sistema d'informació fiable, oportú i accessible.
  • Potenciar la gestió del coneixement, vetllar per l'excel·lència tècnica i humana dels professionals per tal de disminuir la variabilitat de la pràctica clínica en totes les seves àrees assistencials i de suport.
  • Promoure la seguretat del pacient, potenciant les bones pràctiques basades en l'evidència científica, contribuint a la prevenció d'esdeveniments adversos associats amb l'atenció sanitària i fomentant una cultura de seguretat del pacient no punitiva.
  • Treball en equip: vetllar per la satisfacció i desenvolupament de tots els treballadors afavorint la seva participació a les comissions clíniques i altres òrgans de participació. Aquest compromís pretén mantenir la implicació de les persones per impulsar l'experiència del pacient, la humanització de l'assistència i la promoció de la salut. Assegurar la continuïtat assistencial, la racionalització dels recursos disponibles i establir una relació de col·laboració amb totes les parts interessades i participar en els projectes col·laboratius que en sorgeixin.

Aquestes accions apleguen i unifiquen les polítiques demanades del Departament de Salut (Objectius CatSalut, Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient de Catalunya 2023-2027 i l'Acreditació de Centres Sanitaris), integren els objectius institucionals de l'FSE, i configuren el Programa de Qualitat i Seguretat del Pacient de l'FSE amb accions. 

El Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient 2023 - 2026 està alineat amb els eixos del Pla Estratègic 2023 - 2026, es desenvolupa des de la línia estratègica 1 corresponent a la ciutadania, amb l'objectiu de garantir una atenció integral amb qualitat, seguretat i millora continua.


Transparència: acreditacions i certificacions

 

Per gestionar la qualitat de l'assistència sanitària s'adopten dos models de gestió que són complementaris i que tenen un enfocament de millora contínua: els sistemes de certificació i d'excel·lència i els models d'acreditació. Ambdós avaluen la forma de gestionar els processos mitjançant el sistema de qualitat establert i els resultats obtinguts. 

Els reconeixements i obtencions actuals són:

  • Acreditació de l'Hospital d'aguts pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya   Departament de Salut
  • Acreditació del model d'atenció primària a l'ABS de l'Escala pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya   
  • Certificació mediambiental ISO 14001 i EMAS   Acreditació  ISO 14001 de l’Hospital de Figueres i l’ABS l’Escala   Acreditació EMAS de l’Hospital de Figueres i l’ABS l’Escala  
  • Certificació ISO 9001:2015 al Servei de Laboratori   Certificació ISO 9001 al Servei de Laboratori   
  • Certificació ISO 9001:2015 al Servei de Radiodiagnòstic   Certificació ISO 9001 al Servei de Radiodiagnòstic
Projectes
Indika
DAREmpordà
Llavor de futur
Film In Hospital
PROJECTES EUROPEUS
Compra pública d\'innovació
FEDER

Codis d'autorització sanitària:

Hospital de Figueres H17001438 

HAI Bernat Jaume H17573386

ABS l'Escala E17652180

 

Departament de Salut
CatSAlut
Departament de Treball, Afers socials i Famílies

Certificacions:

EMAS
Iso 14001 9001